2NE1tv Season 3!!

by 4:22:00 PM 0 comments
Aku suke tgok sneak peak artis2 korea!
Huhu~ nk tgok life dorang cmne an..

2NE1 ialah penyanyi grup wanita Korea yang energertic dan penampilannya lain dari grup2 wanita Korea yg lain~
Since, aku minat 2NE1.. aku mule search pasal dorang..
Sampai la aku jumpe 2NE1tv kat official Youtube dorang..

2NE1
huuu~ Seronok!
Ade mase aku tgok jugak...

Semasa 2NE1tv Season 3 ni dorang baru habis lancarkan album kedua : I Am The Best

2NE1 Second Album : I Am The Best

 Then, dorang buat 1st concert (NOLZA)  and tour ( Japan and Singapore )~
Selain tu, dorang ade jugak tunjuk pasal activity dorang kt apartment dorang..
Seronok!
Ada 21 episod tp buat masa ni ada 13 yg baru dimuat naik... (with english subtitle)
Episod yang paling seronok aku tgok ialah 11 tentang Pets :




dan sambungannya :



ade jugak 2NE1tv Season 2 (mase ni dorang tgh promote album pertama : 21 - Tahun Lepas)

2NE1 Firts Album
Nak tgok episod lain atau 2NE1tv Season 2 bole la pg kat 2NE1 Official Youtube .
Keep in touch ^^


#p/s : aku suke tgok rancangan realiti Korea dari drama Korea! hehe
         I am one of the BlackJacks out there ! ehe!

Sho Reen

Author

21 years old. A software engineering student at National University of Malaysia. A former student in Foundation of Science at UiTM Puncak Alam.

0 comments: