Cepat Tengok Ni ! Biasiswa Untuk SPM & STPM !

by 10:22:00 PM 0 comments
Photobucket
Lebih sesuai utk bahasa kan diri "saya" di sini ~
Sebab yang akan baca entry ni mungkin umur lebih tua daripada saya!
Waktu petang yang tak buat apa2~
Saya menyelak helaian demi helaian akhbar Kosmo! bertarikh 25 Mac 2012~
Huh! Agaknya dah brapa kali saya khatam..

Wait!
Jangan tekan pangkah atau CTRL+W dulu !
Tu cuma mukadimah je~
Yang sebenarnya, saya terjumpa satu biasiswa dekat halaman 8 , Akhbar Kosmo! Ahad 25 Mac 2012.

Ini lah biasiswanya :

Peneraju,Biasiswa,2012,SPM,STP,Scholarship
Sila klik banner untuk ke halaman biasiswa ini untuk syarat2 permohonannya.
Mula-mula aku recommend kat my cousin dulu~
Biase lah, ahli keluarga didahulukan.

Biasiswa ni jugak sesuai untuk yang nak amik Program A-Level & International Baccalaureate dan universiti yg terpilih dgn program pembangunan berstruktur, bagi meningkatkan & memperkukuhkan kemahiran insaniah & kempimpinan.

Dan yang penting sekali, biasiswa ini untuk bumiputera sahaja.
Cepat ! Tarikh tutup permohonan pada 6 April !
(Kalau aku yang tengah carik biasiswa, tak berlengah lagi)

Ok, itu saja~
Terima kasih ^^

Photobucket

Eldania Shukor

Author

21 years old. A software engineering student at National University of Malaysia. A former student in Foundation of Science at UiTM Puncak Alam.

0 comments: