My Trip Overview : Pahang !

by 11:08:00 PM 6 comments
Photobucket

Hye~
Korang tak tertanya ke kenapa aku senyap hujung minggu ni?
Kepada yg tertanya an (rindu la tu) , aku akan jawab dalam entri ni~

Yes, aku pegi Pahang ^^!

Photobucket
Provide by Google.com.my

Tarikh : 9-11 Mac 2012
Bersama : Asrama Lelaki & Asrama Perempuan Sekolah Aku
Bas : 2 buah
Penginapan : SM Teknik Kuantan
Tempat Lawatan : UIA Kuantan (Fakulti Perubatan) , Teluk Cempedak , Rompin

Nak gerak ke UIA

Salah sebuat pusat sukan kat UIA ~ Kolam renang size Olimpik~ (Sempat aku mandi -acah jeTeluk Cempedak (Aku pakai baju kurung time ni so tak pat nak turun mandi)

Atas jambatan kt tepi laut ni ~ Damaiii~~

kat bandar kuantan (kat terminal bas kot) carik sarapan~
Huu, baru lepas hujan , SEJUK!

~~~

sebelum pergi, aku hentam nasi pattaya dulu ~
HEHE.. sedap~ sedap~


Ok, tu je la overview~
N x bnyk gambar dlm simpanan aku~
Lepas aku dpt pic dri DSLR asrama..
Aku akan buat 3 entri pasal keseluruhan citer kt Pahang ni~


To be continued ...


Photobucket

Eldania Shukor

Author

21 years old. A software engineering student at National University of Malaysia. A former student in Foundation of Science at UiTM Puncak Alam.

6 comments:

Princess Syazliyana said...

http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2012/03/contest-blog-saya-cute.html
tag awk.. :)

cik ai said...

best nye jenjalan kan
cik ai singgah cnie
thanx follow cik ai
cik ai follow kamu jgk =)

Sho Reen said...

@Princess Syazliyana thanks tag ^^ ~

Sho Reen said...

@cik ai hehe mmg best ! thanks coz follow~

kai said...

amboi...
seronok dia berjalan ye..


=Jom Tengok===

http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/03/review-7-petala-cinta.html

Sho Reen said...

@kai macehh~ mmg seronok