Ohh! Jom Heboh !

by 8:37:00 PM 2 comments

Photobucket
Hari tu aku pergi jom heboh!
Melaka MITC~
Perghh sesak macam sardin tuna..
Tapi nak tau aku jumpe sape??



Of course , Tomok n Awi Rafael kat booth Hotlink~
Aku dapat tengok dari tepi je, kat tengah tu ramai orang ma!

And tak lupa jugak, hasil tebusan topup RM30 oleh mak aku N mak aku ade 200++ mata ganjaran Hotlink , dapat lah gift ni :

Eh ade Ribena lak?
Bukan2, aku tak sempat nak capture semua hadiah tebusan dari Hotlink tu ~
Nampak tak paper bag merah tu, Ha, hadiah dye dalam tu la :
  • A mug
  • A thermos
  • A notebook
  • A umbrella 
 Wa, kire untung la dapat payung ni sbb panas bahang sume dah naik kat otak mase tu~
Alhamdulilah :)

Sebelum balik, aku singgah Mydin MITC jap n aku pon beli jam baru :

Pinky one !
Ala, jam murah je~ HUHU.. Malas nak beli jam memahal coz nnti aku silap letak ke, kalau hilang melopong ~
Aku dah nak dekat setahun tak pakai jam ~ HAHA!
Di sebabkan exam 2 weeks ago, aku pon beli lah.. Jam hak milik kelas aku pon kene kebas~

Ok lah! Itu je nak kongsi :)
Thanks~



Photobucket
p/s : gope i macam tak penah jumpe artis lak an? hahahaha~ mmg pon 

Sho Reen

Author

21 years old. A software engineering student at National University of Malaysia. A former student in Foundation of Science at UiTM Puncak Alam.

2 comments:

Eiqa Roslan said...

eh ? saya pun pergi jugak kat Jomheboh Melaka tu. ala. kenapa tak bertembung kan ?

Eldania Shukor said...

haha, ramai org ~ tu yg x perasan tu