Precious Gifts!

by 8:14:00 PM 2 comments
Photobucket

Waa, agak lame tak mengapdet (update) !
Maklum la, ak tengah exam ~
Ni pon tengah break jap n minggu depan sambung lagi (Add Maths 1&2 , Syariah 1)

On Wednesday , February 29th ..
Aku dapat satu hadiah dari encik Blogger ni !
 Nak tau ape?

Tadaaaa~!!
 Gegegege~ First time dpt hadiah yg berbentuk gadget ni (exp my besta)~
N aku dah rasmikan !
Ni utk hadiah birthday aku gak~ (December 13th)

Selain hadiah birthday ni~
Aku dapat gak dari member aku ~

I love cars ~ huhui!
 Kami jarang jumpe, dia dah pindah sekolah..
So, pengubat rindu ni lahh~
I dah rasmikan pon pencil case tu n tayang kat classmates! Guhuhu~


Pasal kad ucapan lak~
Ni je la 3 yang aku dapat! Huhu..
*Maklomlah org tak ramai peminat ~ ZZZ*

Oh! Oh! Oh! Yang warna hijau tu sekolah bagi tau ! (December 23th 2010)
Simpan lagi~ Bukti aku dah beri sumbangan kat sekolah.. eceh !


Huh?? Ape ni?
Ni lah pensel yang aku dapat dari sedara aku yang outstation ke Jepun!
Tak guna2 lagi~
Nak masuk kan dalam pencil case pulak kene bent kan pensel ni~
Pensel ni sunggu elastic, leh buat libas badan orang ! GeHAHAH~

Site for showing my gifts !
Semua hadiah aku letak kat sini~
 Aku tak banyak hadiah macam kome sume! *Biaselah tak ramai peminat*
*Tak termasuk gitar kat sebelah tu , aku beli sendiri tau tapi buat perhiasan jelah sbb aku suke kumpul bende ni*
Kalau hadiah bertambah, aku kene sediakan ruang khas la untuk hadiah~

Ok! Work harder everyone!
Thanks~


Photobucket
 p/s : I akan follow korang semua on March 5th (untuk tengok blogger2 yang jujur ni) sebelum Giveaway Cik Bunny tamat~  
Gud luck alls ! Thanks for follow me, semoga boleh berkawan-kawan~
Komen2 la i punye entry ye n klik2 iklan i~

Sho Reen

Author

21 years old. A software engineering student at National University of Malaysia. A former student in Foundation of Science at UiTM Puncak Alam.

2 comments:

abgDude a.k.a kai said...

eh eh spe kah encik blogger tersebut..
*ghaib~

Eldania Shukor said...

@kai entah entah entah~