Tolonglah ! Aku fobia ~

by 1:59:00 AM 4 comments
Photobucket
Hye, selamat pagi !

Entry ringkas pagi2 buta ni~
Aku tgh rajin blogwalking & follow , then tiba2 satu blog ni letak pic yg bersifat keganasan (lebih kurang lah)~
HUH!
Stret aku tekan pangkah & buat entry ni~

Photobucket

Pic yg bersifat keganasan tu maksud aku :
  • Pic mayat yg mengerikan
  • Pic kecederaan yg mengerikan
  •  Hantu
  • Pic segala isi badan
  • Pic cannibal
  • Pic orang terputus anggota badan
  • Pic binatang yg pelik2
  • Pic makhluk yg berdarah termasuk manusia
  • Pic pasal ular, ulat dan segala binatang yang lembik & berlendir & suka melingkari
  • Pic pasal kecederaan yg berulat2
  • Segala rupa & bentuk najis
  • Pic orang bedah orang
  • Video yang mengerikan 
Haish, tengok banyak kan~
Aku fobia pasal bende2 ni sejak ade orang recommend aku msuk dlm satu web yg agak terkenal la jugak..
Sekali aku bukak, aku tgok pic orang kene lenyek dgn tayar lori, perempuan putus kepala & sebagainya yg aku dh padam dlm memori ni~
Dah lagi satu pengalaman fobia aku, aku nak makan buah papaya .. lepas kunyah2 untuk suapan pertama, aku perati betul2 kat buah tu~
Cepat2 aku sembur balik kunyahan tu sbb dekat buah papaya yang belum habis tu ada ulat2 hidup warna putih sama besar & warna dengan biji papaya tu~

Haishhh~ ni lah sebabnya aku tak suka jadi dokter & jururawat atau yg berkaitan dengannya~
 Sekali dah perati pic2 macam di atas ni, sampai ke bila2 aku terbayang~

mianhamnida ~
T T
Photobucket 

Eldania Shukor

Author

21 years old. A software engineering student at National University of Malaysia. A former student in Foundation of Science at UiTM Puncak Alam.

4 comments:

fardhila fawwazy blogspot said...

btul!xleh tgk ler..huhu

eLL said...

ada sesetengah org suka tgk gambar ngeri macam tu..pelik betul

Eldania Shukor said...

@~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ hu betul2~

Eldania Shukor said...

@eLL jiwa dorang kebal kot~