Segmen : Bila Ben Ashaari tanya aku

by 9:30:00 PM 4 comments
Photobucket



Alright , malam ni nak join Segmen : Bila Ben Ashaari tanya aku .

Apa yg ditanya?
Ha, ni soalan nye :

Apakah perkara yang paling membosankan anda bila dengar ESOK SEKOLAH ? Mengapa ? “

Ok, bawah ni ialah jawapannye :

  1. Terpaksa bangun pagi (Kadang2 pernah terlepas van sbb terlewat bangun)
  2. Setiap pagi Isnin dimulakan dgn assembly yg bosan. (Dengar cikgu membebel kat depan)
  3. Waktu P&P sentiasa sama je & kadang2 boleh buat peransang utk tidur (Rase nak bawak serbuk kopi & boleh bancuh kat skolah)
  4. Waktu rehat sekejap je & kalau masuk lambat lepas rehat kene marah~
  5. Tak cukup kelas pagi , tambah pulak kelas petang (lagi2 nak SPM ni)
  6. Jadual setiap hari sama dengan cikgu yang sama & teknik belajar yang sama.
  7. Homework berlambak & kelas tambahan sampai pukul 5 n tak ade nak ulang kaji (Waktu malam digunakan utk buat homework je)
  8. Setiap hari dengan pakaian seragam yg sama je
  9. Telinga berdesing bile cikgu hari-hari nasihat bende yg sama ~

Ok tu je ~

Sekian.

p/s : lepas blogwalking org yg join segmen ben ashaari ni~ aku bersyukur sbb sekolah aku time assembly boleh duduk ^^ cume lenguh2 & kejang2 kaki la bile duduk

Photobucket


Eldania Shukor

Author

21 years old. A software engineering student at National University of Malaysia. A former student in Foundation of Science at UiTM Puncak Alam.

4 comments:

faizulosman said...

mcm tu lah rutin hidup di sekolah... kalau nk jd org yang pandai kenalah buat semua tu...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

muntotunggek said...

banyaknyaaa . saye tade masalahh . sebab duk ostell ;)

follow sini n terbang dari segmen broben :) jom masuk umah saye :)

http://muntotunggek.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

Pka Rahim said...

hi pka join segmen yang sama

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html

tq :)

Miera MasTriXia said...

bw here...follow sekali dari segmen yg same.

http://mastrixia.blogspot.com/2012/03/bila-ben-ashaari-tanya-aku.html